Piagam Pelanggan

Kami bertekad untuk memberi perkhidmatan yang terbaik dengan memahami, menghayati dan melaksanakan Falsafah dan Dasar Negara melalui:-

  1. Penyaluran Laporan Harian Isu Semasa (LHIU) kepada Bahagian Komunikasi Strategik (BKS) setiap hari dan Laporan Politik Bulanan (LPB) kepada YB Menteri setiap minggu tanpa gagal;
  2. Penyediaan bahan penerbitan buku/CD/VCD/Risalah/Kajian Penyelidikan mengenai isu-isu semasa dan dasar-dasar Kerajaan untuk diperluaskan kepada masyarakat di peringkat akar umbi;
  3. Penerbitan artikel dalam media konvensional dan media baru sekurang-kurangnya 200 tajuk isu-isu semasa setahun dengan berkesan dan tepat pada masanya (timely), dan;
  4. Menyedia dan memberikan latihan serta khidmat kepakaran komunikasi (communication skills) kepada agen dua kali setahun.
TOP

Opsyen Kebolehcapaian

(Accessibility Options)
Warna Fon
Atau Pilih:
Saiz Fon
A- A A+

.